رییس کمیسیون عمران مجلس از بازدید این کمیسیون از شیراز خبر داد و گفت: سه شهردار دوره‌های قبل شیراز همراه رئیس و اعضا کمیسیون عمران مجلس هفته آینده برای بررسی دقیق‌تر و ارزیابی حادثه سیل شیراز از محل‌های وقوع سیل بازدید خواهند کرد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه کمیسیون عمران برای بررسی و ارزیابی سیل شیراز جلسه‌ای را با حضور وزیر نیرو، استاندار فارس، معاون عمرانی استانداری و شهردار شیراز در روز دوشنبه برگزار کرد، گفت: در این جلسه استاندار، شهردار شیراز گزارش کاملی را از وقوع سیل به کمیسیون ارایه دادند.

رییس کمیسیون عمران مجلس افزود: به‌منظور بررسی دقیق‌تر و ارزیابی هفته آینده همراه سه شهردار دوره‌های قبل شیراز از محل بازدید خواهیم کرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس برای نتیجه‌گیری دقیق‌تر به ادارات و سازمان‌هایی مانند منابع طبیعی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، استانداری فارس، و شهرداری شیراز یک هفته فرصت داده که مستندات و گزارشات خود را تحویل کمیسیون دهند.

رییس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: کمیسیون عمران مجلس بعد از اینکه مستندات این سازمان و ارگان‌ها را بررسی کرد نتیجه آن را در مجلس قرائت و در مرحله بعد دستگاه و افرادی را که در این حادثه قصور و کوتاهی انجام داده اند را به دستگاه قضایی معرفی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.