علی القاصی، سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال نیز رهبرفرزانه انقلاب بر اتکا و استفاده از ظرفیت ها، توسعه و رونق تولید داخلی تاکید و رونق تولید را شعار سال نامگذاری کردند که باید تمام توانمندی ها در این مسیر هدایت شود تا بخشی از گرفتاری ها، فشارها و مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود.
وی اضافه کرد: برخورد با مفسدین اقتصادی که در این موقعیت به معیشت مردم رحم نمی کنند، با هدف تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید است.
القاصی گفت: دستگاه قضایی قطعاً با جدیت و قاطعیت وارد عمل می شود و تمام قضات و کارکنان باید برخورد با فساد، قاچاق و مفسدین اقتصادی را که در این فضای غبار آلود به معیشت مردم دست درازی می کنند مد نظر قرار دهند.
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه دستگاه قضایی دراین عرصه باید مطالبه گر باشد ادامه داد: کنترل بازار به مسائل مدیریتی و نظارتی دستگاه‌های ذی ربط باز می‌گردد و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، بنابراین آنچه که می‌تواند ما را از وضعیت بحرانی دور نگه دارد، روحیه و عزم جهادی و نظارت بازار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقق اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی بیان کرد: با توجه به شرایط امروز کشور آنچه که مورد هدف دشمن قرار گرفته معیشت مردم و مسائل اقتصادی است.
رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: اولویت اصلی برای برون رفت از شرایط فعلی حاکم بر جامعه، ورود به مدیریت مسائل اقتصادی توسط مسئولین نظام به ویژه دولت است.
القاصی با مفید دانستن اقدامات و فعالیت های تولید کنندگان و صنعتگران داخلی برای کشور و مردم گفت: در شرایط امروزی که رکود اقتصادی برجامعه حاکم است مهم ترین نیازهای اساسی کشور مسأله تولید،اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.
وی با اشاره به این که در شرایط کنونی تحریم های ظالمانه علیه کشور همانند گذشته وجود دارد اضافه کرد: راه و روشی که رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه برآن تأکید کرده اند تنها راه برون رفت از این شرایط نامطلوب اقتصادی است و آن اهمیت دادن و اتکا به تولید داخلی و رونق تولید است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.