به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار این دو تیم از هفته سی ام این رقابت ها عصر پنحشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزارشد و هر 2تیم به تساوی بدون گل دست یافتند تا میزبان 2 امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد.
دیدار این دو تیم در زیر بارش باران آغاز شد و در نیمه نخست تیم میزبان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و نسبت به حریفش برتری محسوسی داشت اما نتوانست دروازه این تیم را باز کند.
دقیقه 35 بهترین بخت گلزنی برای تیم فجر فراهم شد، در این لحظه مجتبی حق دوست بازیکن تیم میزبان در مصاف تک به تک با فرزاد طیبی دروازه بان حریف نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ با واکنش سنگربان بادران دفع شد تا میزبان به گل نرسد و سرانجام نیمه نخست دروازه های هر دو تیم بسته ماند.
در نیمه دوم نیز باز هم فجریها تیم برتر میدان بودند، اما از این برتری به مانند نیمه نخست نتوانستند به گل برسند، در این نیمه باز هم میزبان یک موقعیت تک به تک را از دست داد، تا داوود مهابادی سرمربی این تیم بفکر رفع گل نزدن شاگردانش باشد.
دقیقه 57 شوت سرکش عباس بوعذار مهاجم فجر با اختلاف اندکی از کنار دروازه تیم بادران به بیرون رفت.
دقیقه 81 نیز بابا محمدی بازیکن تیم فجر در مصاف تک به تک با دروازه بان تیم بادران ناکام ماند که بازهم این فرصت طلایی باخروج عالی گلر بادران که بهترین بازیکن زمین بود، دفع شد و در نهایت این بازی بدون گل پایان یافت.
از این بازی 500 تماشاگر دیدن کردند.
** تیم قشقایی شیراز برابر شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد
همچنین تیم قشقایی دیگر نماینده استان فارس درلیگ دسته یک ، عصرامروزپنجشنبه در بوشهر میهمان تیم شاهین این شهر بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.
بدین ترتیب در پایان هفته سی ام تیم فجر با 34 امتیاز همچنان در رده نهم باقی ماند، تیم بادران با 36 امتیاز هفتم شد و تیم قشقایی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر رده هشتم را به خود اختصاص داد.
همچنین در صدرجدول نیز تیم گل گهر سیرجان با 48 امتیاز به پیشتازی خود ادامه می دهد، تیم شاهین شهرداری بوشهر با 47 امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین است و تیم آلومینیوم اراک هم با 45 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتبال دسته یک ایران 16 تیم حضور دارند و در پایان نیز تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل بعد را دریافت خواهند کرد.
7368/6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.