رحیم آزادی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: تا ساعت 18 روز دوشنبه 12 فروردین، وضعیت همه شهرستان های استان فارس عادی است و هیچ مشکلی در استان فارس بر اثر بارش ها به وجود نیامده است.
وی افزود: همه جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی نیز باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.
مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به حضور فعالانه کارکنان فرمانداری های شهرستان های استان در روز تعطیل 12 فروردین ادامه داد: تمام فرمانداری‌ها لحظه به لحظه به استانداری گزارش ارسال می‌کنند و تاکنون خبری مبنی بر بروز سیلاب در هیچ‌یک از نقاط مخابره نشده است.
آزادی تاکید کرد: وضعیت در استان فارس تاکنون خطرآفرین نبوده است و افراد نباید در چنین وضعیتی در فضای مجاری با ایجاد شایعات و دلهره در دل مردم، آنان را نگران کنند.
بنا بر اعلام هواشناسی فارس، سامانه بارشی که از روز شنبه وارد استان شده تا پس فردا صبح در فارس فعال است و پس از آن کاهش دما و مه صبحگاهی دور از انتظار نیست.
بر این اساس، شدت فعالیت این سامانه تا صبح سه شنبه و بیشتر در نیمه شمالی و غربی استان فارس است و با توجه به رگباری بودن عمده بارش های فصلی، خطر آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها به طور موقت وجود دارد.
این گزارش حاکی است، در روز چهارشنبه نیز در استان به ویژه در نواحی جنوبی و مرکزی شاهد رگبار و رعد و برق پراکنده، پنجشنبه در نواحی شمالی، غربی، مرکزی و جنوب غرب استان شاهد رگبار پراکنده و در روز جمعه 16فروردین ماه جاری نیز شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق در این استان خواهیم بود که در برخی نقاط به ویژه نیمه جنوبی استان به صورت بارش تگرگ خواهد بود.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.