رئیس هیات ژیمناستیک شیراز شنبه به ایرنا گفت: کیخا در این رقابت ها در اسباب خرک حلقه در بین نامداران این رشته عملکرد خوبی داشت و توانست عنوان چهارم را کسب کند.
ناصر گلچین افزود: کیخا در فینال اسباب خرک حلقه رقابت تنگاتنگی با برترین های جهان داشت و در نهایت با امتیاز 133/15 پس از ورزشکاران چین تایپه و ژاپن عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.
وی اضافه کرد: ورزشکارانی که در چهار مرحله بتوانند حد نصاب امتیاز کسب کنند جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را کسب خواهند کرد و کیخا شانس زیادی برای کسب این افتخار دارد.
نخستین مرحله رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو در شهر کوتوبوس آلمان برگزار شد و سعید رضا کیخا به مقام سوم دست یافت و در دومین مرحله هم که در شهر باکو آذربایجان برگزار شد عنوان پنجم را به خود اختصاص داد و در مرحله سوم هم در دوحه قطر مقام چهارم را کسب کرد.
چهارمین مرحله و پایانی انتخابی المپیک توکیو مهرماه سال 98 در اشتوتگارت آلمان برگزار می شود و ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کنند در این مرحله مشخص خواهند شد.
کیخا 6 حرکت جدید را در اسباب خرک حلقه ابداع کرده که در فدراسیون جهانی ژیمناستیک به نام این ورزشکار شیرازی به ثبت رسیده است.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.