ابراهیم رحیمی ، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مسافرانی که در ایام نوروز وارد شهر زیبا و تاریخی زرقان می شوند می توانند با شرکت در این تور از بعضی آثار تاریخی ، طبیعی وگردشگری این بخش دیدن کنند.
رئیس ستاد تسهیلات سفر بخش زرقان اظهار داشت: در این ستاد موضوع اسکان میهمانان نوروزی به اداره آموزش و پرورش بخش زرقان محول شد و علاوه بر آن شهرداری های زرقان و لپویی نیز در این زمینه مشارکت خواهند داشت.
رحیمی گفت :شهرداری زرقان از مدت ها قبل از ایام نوروز نسبت به نظافت و ایجاد فضای سبز و مفرح در سطح شهر اقدام کرده و علاوه بر این با آماده سازی پارک جنگلی انقلاب پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود.
رئیس ستاد تسهیلات سفر بخش زرقان اضافه کرد:از جمله آثار تاریخی بخش زرقان می توان به کاروان سرای تاریخی زکی خانی ، سد تاریخی بندامیر، خانه سردار حیدر زرقانی ، خانه تاریخی واقفی و موزه و اقامتگاه بوم گردی لپویی اشاره کرد.
رحیمی ادامه داد: همچنین پارک ملی بمو با دارا بودن انواع گونه های گیاهی و جانوری ، پارک جنگلی انقلاب ، بوستان غدیر و آزادگان شهر زرقان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
بخشدار زرقان گفت:حلوای ارده زرقان که دارای شهرت خاصی است می تواند به عنوان یک سوغات خوشمزه کام میهمانان نوروزی را شیرین کند.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز و در مسیر تخت جمشید و اصفهان قرار دارد.
7379 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.