استاندار فارس گفت: براساس گام دوم انقلاب، نقش بخش خصوصی در اقتصاد باید پررنگ‌تر از شرایط فعلی شود.

به گزارش ایلنا، عنایت‌الله رحیمی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان با اشاره به اینکه باید شرایط برای حضور بخش‌خصوصی به گونه‌ای فراهم شود که این بخش بتواند نقش فعال‌تری در اقتصاد کشور ایفا کند، ادامه داد: این در حالی است که این مهم هم ضرورت امروز ماست، هم مورد تاکید رهبر انقلاب و هم برای خروج از شرایط فعلی راهگشا است.

رحیمی ادامه داد:  یکی از اهداف تشکیل جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد رونق در تولید، سرمایه‌گذاری و فضای کسب و کار است.

به گفته وی این جلسات فرصت مناسبی برای بررسی موانع و مشکلات پیش روی بخش خصوصی و شنیدن نظرها و پیشنهادهای آنها است.

رحیمی تصریح کرد:  قبل از اینکه دچار تحریم‌های خارجی باشیم با یکسری خود تحریمی‌های داخلی مواجه هستیم که برای رفع این خود تحریمی‌ها نیازمند گفت و گو و مذاکره هستیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: مباحثی که درجریان این مذاکرات و نشست‌ها مطرح می‌شود می‌تواند به رفع موانع و پیچیدگی‌های بروکراسی اداری کمک کند و امیدواریم ما بتوانیم به سهم خود بخش‌هایی از این مشکلات را بکاهیم تا خدمتی به جامعه تولید کننده و صنعتگر کشور کرده باشیم.

رحیمی گفت: در حال حاضر باید با نگاه مثبت به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی داشته باشیم و خود را از بسط و گسترش قدرت اداری آزاد کنیم.

به گفته رحیمی قدرت اداری را برای هدف‌گذاری، سیاست گذاری و زمینه سازی مناسب برای فعالیت بخش خصوصی به کار گیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.