به همین مناسبت، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس در پیام هایی بر ضرورت پاسداشت شهدا و ایثارگران تاکید کردند.
در پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز آمده است: یاد رشادت های دلیرمردان صدیق این مرز و بوم، مشام جان را معطر و دل های اهل الله را نورانی می کند، شهدایی که حضوری کوتاه در این دنیای فانی داشتند، لیکن قدمی به بلندای تاریخ و به قامت ابدیت برداشتند.
آیت الله لطف الله دژکام در این پیام افزوده است: بیست و دوم اسفندماه فصلی است برای معرفت افزایی ما نسبت به شهدا و ایثارگران، برهه ای است که باید در آن جاودانگی و بقا را از شهدا آموخت، عشق و معرفت به خالق را و سوختن در این وادی را فراگرفت.
استاندار فارس نیز در پیامی اعلام کرد: نامگذاری 22 اسفند سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به عنوان روز بزرگداشت شهدا ، تداعی گر ارزش و قداست خون شهدای سرافراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است.
عنایت الله رحیمی افزود: بی شک، اقتدار، امنیت، پیشرفت و توسعه کنونی کشور ، مرهون خون های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده های صبور آنان است.
استاندار فارس با تجلیل از شهدا و ایثارگران گفت: ما به وجود چنین اسطوره هایی افتخار می کنیم و بر خود می بالیم و آرمان های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم.
در ادامه این پیام آمده است: به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، تکلیفی بر دوش همگان برای احیای ارزش های والا و مقدسی که مورد تاکید امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای معزز بوده و هست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در پیامی ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا بر تکریم شأن و منزلت شهدا، ایثارگران و خانواده های بزرگوار آنها به عنوان یک وظیفه و تکلیف الهی تاکید کرد.
رجبعلی راهی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی نظام دانسته اند، افزود: شهدا رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس نیز در پیام دیگری با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شاخص ترین دستاورد جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی، احیای اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شود.
سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی افزود: جهاد مقدس شهید و خون پاکی که در این راه نثار می کند، عامل بقای فرهنگ تشیع سرخ علوی است و همچنین تداوم بخش ارزش هایی است که انسانیت، عدالت و آزادی در پرتو آنها جان و رمق می گیرد.
ع پ / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.