به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، با اشاره به ضرورت تقویت عوامل قدرت جمهوری اسلامی، افزود: اطاعت و پیروی از ولایت فقیه، اتحاد، حضور در صحنه‌ و استکبارستیزی چهار عامل شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که باید همیشه تقویت شود.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را بیش از پیش مایوس می کند، بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن باید با حضور پرشور مردم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
امام جمعه سمنان یادآور شد: دشمن تحمل استقلال ایران اسلامی را ندارد و این امر دشمنان را آزرده کرده است، چرا که کشورمان به دیگر کشورهای جهان وابسته نیست و متخاصمان قادر به تحمل این اقتدار نیست.
شاهچراغی ادامه داد: دشمنان در صدر آن ها آمریکای جنایتکار به دنبال سنجش مردم ایران اسلامی در پی اعمال تحریم‌ ها و فشارها هستند.
امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه سمنان، به پایبندی مردم به آرمان های انقلاب اشاره کرد و افزود: ملت به انقلاب و آرمان های آن انس دارد و اجازه نمی دهد خون شهدا پایمال شود.
وی، با انتقاد از افرادی که مباحثی درباره مذاکره با آمریکا مطرح می‌کنند، اظهارداشت: آمریکا همواره برای ایران اسلامی مشکل درست کرده و مشکل گشا نبوده است.
امام جمعه سمنان ابراز داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران برای سرنوشت کشور تصمیم می‌گیرند و نیازی به نسخه پیچیدن دیگران ندارند و این امر چیزی جز آزردگی دشمنان را در پی نداشته است.
وی، به عفو رهبری در مورد 50 هزار نفر از زندانیان همزمان با 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: عفوشدگان به پاکی زندگی کنند و قدر نعمت آزادی را بدانند.
امام جمعه سمنان، با گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به حضور آنان در محضر امام راحل، اضافه کرد: حرکت انقلابی آن ها کمر رژیم طاغوت را شکست.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.