به گزارش ایرنا، صبح دوشنبه فیلمی حاوی گلایه مندی یک راننده تاکسی بین شهری از پرسنل پلیس راه اکبرآباد شیراز در فضای مجازی منتشر و به سرعت بین کاربران این فضا به اشتراک گذاشته شد.
در این فیلم شخصی که خود را سید مهدی شبیری معرفی و شغل خود را راننده تاکسی برون شهری فاروق-مرودشت عنوان کرد، گفت که برای انجام امور دفترچه ثبت ساعت به پلیس راه اکبرآباد شیراز مراجعه کردم اما یکی از پرسنل، انجام کار مرا مشروط به خرید برخی وسایل کرد.
وی ادامه داد: یک سروان برای پس دادن این دفترچه، لیست خریدی شامل مایع دستشویی چهار لیتری، لکه بر چهار لیتری، لُنگ و یک بسته کاغذ به من داد و گفت این مواد را با هزینه خودت بخر تا دفترچه ثبت ساعت را باز پس دهم.
شبیری در این ویدئو که در فضای مجازی منتشر کرده عنوان کرد: من راننده تاکسی هستم و درآمد چندانی ندارم ولی بخشی از این لیست خرید را به مبلغ 71 هزار و 500 تومان خریداری کردم که در عوض دریافت دفترچه ثبت ساعت به مامور پلیس راه اکبر آباد تحویل دهم.
وی ادامه داد: پول به اندازه کافی همراه نداشتم که از هر کدام از وسایلی که در لیست آمده دو عدد تهیه کنم.
این راننده تاکسی با گلایه مندی، از کاربران فضای مجازی می خواهد که این فیلم را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند.
یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پیگیری این مساله از صبح امروز دوشنبه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفته است.
وی ادامه داد: شخصی که نامش در کلیپ آمده از پرسنل پلیس راه اکبرآباد است ولی اینکه این اظهارات صحت داشته باشد یا خیر در دست بررسی است.
این منبع آگاه اضافه کرد: در این باره با مرکز نیز مکاتبه شده و مامور مذکور نیز فراخوانده شده است و این مساله در حال بررسی و روال آن در حال انجام است.
او بیان کرد: قطعا اگر تخلفی در این باره صورت گرفته باشد بجد با مامور متخلف برخورد خواهد شد و در آینده نزدیک جزئیات آن به اطلاع همگان نیز خواهد رسید.
روستای اکبرآباد در شمال شیراز است.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.