به گزارش ایرنا این روابط عمومی پنجشنبه افزود:این افراد با تولید شایعه، جو سلامت جامعه را بر هم می زدند.
دانشگاه علوم پزشکی شیراز نوشت: اهمیت حوزه سلامت و حساسیت آن موجب شده که این حوزه همواره در معرض شایعات بی اساس قرار گیرد و دراین زمینه لزوم هوشیاری بیش از پیش مردم و همچنین برخورد قاطع با شایعه سازان مورد تاکید است.
سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتای استان فارس به دام افتادن 4 شایعه ساز فضای مجازی در حوزه سلامت جامعه را یادآور شد و گفت: هرگونه تهدید در این زمینه، با حساسیت و دقت نظر مضاعف، مورد پیگیری قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه این چهار فرد متخلف با نشانه گرفتن سلامت مردم، اقدام به شایعه سازی در این حوزه کرده اند، ادامه داد: اینگونه اقدامات، گاه به بهای جان مردم خواهد بود و لازم است با متخلفان برخورد قانونی شود.
رجبلی همچنین اعلام کرد: بیش از 100 شایعه ساز در دیگر حوزه ها از ابتدای سال جاری تاکنون در فارس دستگیر شدند که این افراد با جریحه دار کردن افکار عمومی، موجب تنش در جامعه شده بودند و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس فتای استان فارس با بیان اینکه طی 11 ماه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته، ماموران پلیس فتای استان توانسته اند، با افزایش کشف 65 درصدی جرائم فضای مجازی، بیش از هزار متهم فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کنند، اغلب این متخلفان را مربوط به گروه سنی 20 تا 30 سال معرفی کرد.
رئیس پلیس فتای استان فارس، نشانی سایت و پست الکترونیکی پلیس فتا را دریچه ارتباط مردمی برای انعکاس تخلف در فضای مجازی دانست و از هموطنان خواست تا در صورت برخورد با مورد مشکوک در این زمینه، به کمک نشانی اینترنتی cyberpolic.ir، بخش ارتباطات مردمی و یا شماره تلفن های 21827821، 21827815، 27830 اطلاعات خود را اعلام کنند.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.