به گزارش ایرنا، در این آیین علاوه بر سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) ، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند.
این بیمارستان با اعتباری افزون بر 70 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و به ظرفیت 163 تخت‌خواب ساخته شده است.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مسلمین شامل بخش‌های جراحی، داخلی، زنان، اطفال، اتاق عمل، زایشگاه، آی سی یو، سی‌سی‌یو، ان‌آی‌سی‌یو، اطفال، اورژانس و سوختگی است و افراد نیازمند به درمان در زمینه‌های مختلف را پذیرش می‌کند.
اهدای یک هزار کمک‌جهیزیه به زوج‌های جوان محروم استان فارس در آستانه سال نو از دیگر برنامه‌های سرلشکر جعفری در سفر به شیراز بود.
بنا بر اعلام دست اندرکاران، این تعداد جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان و تنها از محصولات کارخانه‌های داخل کشور که دارای کیفیت مناسب هستند، خریداری شده است.
جهیزیه اهدایی برای هر زوج شامل کالاهای اساسی ازجمله، فرش، ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، سرویس غذاخوری و کالای خواب است.
از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به شیراز، افتتاح بیش از 500 طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی به‌صورت ویدیوکنفرانس در نواحی بسیج استان بود.
ع پ / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.