به گزارش ایرنا، محمد جامعی عصر سه شنبه 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران افزود: مراسم اختتامیه جشنواره عکس سیما و منظر شهری شیراز که به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شده است ساعت 20 روز 18 اسفند با حضور هنرمندان عکاسی، مسئولان استانی و کشوری در سالن همایش های هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود.
جامعی با تشریح جزئیات تعداد آثار دریافتی به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: از مجموع دوهزار و 700 اثردریافتی 950 عکس در بخش آزاد و یک‌هزار و 750 عکس نیز مربوط به بخش دانشجویی است.
وی بیان کرد: پس از انجام داوری 30 عکس از بخش آزاد و 34 عکس نیز از بخش دانشجویی به مرحله نمایشگاهی راه یافته‌اند که در مراسم اختتامیه از خالق آثار برتر تجلیل می‌شود.
رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس با بیان اینکه آثار دریافتی از 190 دانشگاه کشور است، ادامه داد: از این تعداد 15 اثر از دانشگاه های استان فارس است؛ همچنین از برخی دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور نیز آثاری دریافت شده است.
جامعی با اشاره به اهداف جشنواره عکس سیما و منظر شهری، عنوان کرد: تحقق آرمان شیراز شهر انسان‌محور، به تصویر کشیدن آرمان‌های شهری از جمله شهر گردشگرمدار، شهر فرهنگی، تعریف دیدگاهی جدید میان سیما و منظر شهری و گردشگری از اهداف این جشنواره بوده است.
وی بیان کرد: در این جشنواره نقد سیما و منظر شهری با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه در مطالبه کیفیت و حساسیت نسبت به سیما و منظر شهری، ترویج نگاه کیفی در طرح‌های اجرایی، برنامه‌های ساماندهی و سیاست گذاری‌ در حوزه سیمای شهری برای حضور هر چه بیشتر گردشگران شهری دنبال می‌شود.
استانداری فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه شیراز، شهرداری شیراز، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان نظام مهندسی استان فارس، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، دانشکده خبر و شرکت عمران صدرا به همراه گروه آموزشی نوید، دانشگاه فنی‌حرفه‌ای استان فارس را در برگزاری جشنواره عکس سیما و منظر شهری همراهی می‌کنند.
نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکاسی سیما و منظر شهری 17 و 18 اسفند 97 از ساعت 15 تا 21 در سالن همایش های هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.