محمد ابراهیم فروزانی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قطعا این مهم با هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی درست، علمی و موثر محقق خواهد شد و از همین روی اتخاذ این رویه باید در دستور کار همه مجموعه ها قرار گیرد.
وی، با اشاره به نقش گردشگری در ایجاد رونق، تحرک و پویایی در اقتصاد و بازار ادامه داد:تعطیلات نوروز با توجه به افزایش قابل توجه سفرها و حضور مسافران و گردشگران بیشمار در جای جای استان، فرصت مناسبی برای شکل گیری چنین رونق و تحرکی در بازار است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.
فروزانی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 98 گفت: برگزاری این جلسات کمک خواهد کرد که دستگاه ها و مجموعه های خدمات رسان در زمینه ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات نوروزی به هماهنگی لازم دست یابند.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس افزود: این هماهنگی ها فقط مربوط به مرکز استان نیست و در شهرستان ها نیز دستگاه های خدمات رسان باید با هماهنگی فرمانداری ها سطح کیفی خدمات رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی را ارتقا بخشند.
او ادامه داد: در مجموع، استان فارس آماده استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به آنها است.
وی افزود:امیدواریم در کنار برنامه ریزی متولیان امر برای فراهم کردن شرایط انجام یک سفر ایمن در جاده های استان، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد کمترین میزان حوادث در نوروز امسال باشیم.
استان فارس یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی است.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.