به گزارش ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی شنبه در جلسه شورای مسکن استان فارس در شیراز افزود: حدود 6 هزار واحد مسکن مهر در استان فارس با روند رضایت بخشی در حال تکمیل است.
وی ادامه داد: با تامین بخشی از منابع از سوی وزارت راه و شهرسازی و بخش دیگری از اعتبارات استانی مشکلات موجود برطرف و این واحد ها نیز تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
استاندار فارس نیز در سخنانی در این نشست گفت: از 112هزار واحد مسکن مهر که ساخت آن در تعهد استان فارس بوده تا کنون 106 هزار واحد تکمیل و تحویل داده شده است.
عنایت الله رحیمی با بیان این که طرح اولیه ساخت مسکن مهر در دولت های گذشته تدوین اما تکمیل و تحویل دادن این واحد ها در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید همواره به موضوع مسکن به ویژه مسکن مهر و همچنین تامین مسکن برای اقشار متوسط و کمتر برخوردار توجه جدی داشته است.
استاندار فارس همچنین ضمن اعلام آمادگی به منظور تکمیل واحد های باقی مانده از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خواست روند واگذاری پروژه های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد به کمیته امداد امام خمینی(ره) شتاب گیرد.
رحیمی درباره رفع مشکلات طرح های مسکن مهر با بیش از 30درصد پیشرفت نیز گفت: بر اساس مصوبات پیشین شورای مسکن استان مقرر شد در پروژه هایی که پیمانکاران متقاضی هستند واگذاری پروژه به این پیمانکاران صورت گرفته و پرداختی های افراد نیز متناسب با ارزش روز پروژه تسویه شود.
تعیین تکلیف تقسیط پروژه های مسکن مهر که در قالب فروش اقساطی قرار گرفته است، رفع موانع فراروی ارائه خدماتی همچون آب، فاضلاب، برق و گاز در مجتمع های مسکن مهر، پیگیری ساخت تصفیه خانه شرق صدرا و رفع مشکلات مالکیت زمین تصفیه خانه در شهر لپویی و همچنین ارائه خدمات در این شهر نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.