استاندار فارس با بیان اینکه انتظار است شرکت عمران این شهر کمک کنند تا پروژه فاضلاب شرق صدرا در اسرع وقت به نتیجه برسد، گفت: این هدف باید مستمر دنبال شود تا صدرا نسبت به شهرهای دیگر از این ویژگی شاخص برخوردار باشد.

به گزارش ایلنا، عنایت‌الله رحیمی بیان کرد: اگر قرار است کسی در حاشیه شیراز ساکن شود زمانی که ویژگی برجسته صدرا را ببیند در این شهر مستقر خواهد شد. صدرا یک شهر دانشگاهی است که استقرار پردیس‌های دیگر در آن می‌تواند استمرار یابد.

به گفته وی همخوانی صدرا با یک شهر سبز، دانشگاهی و درمانی از ویژگی‌های‌ بی‌نظیری است که باید از آن استفاده مطلوب شود. 

استاندار فارس با اشاره به اینکه صدرا، شهر خلاق و جزو پنج شهر پایتختی کتاب است که می‌تواند به شهری فرهنگی هم تبدیل شود ادامه داد: این در حالی است که مطالعات اتصال شهر جدید صدرا از طریق ایجاد تونل در مسیرتنگه خیاره به آزاد راه شیراز-اصفهان با هدف ایجاد کریدور ارتباطی در دستور کار شرکت عمران صدرا قرار گیرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: اقدامات مطلوبی سال‌های گذشته به‌ویژه در دولت تدبیر و امید در شهر صدرا انجام شده، طوری‌که پروژه‌های در دست اجرا، بهره‌برداری شده و کلنگ‌زنی شده این شهر تداوم یابد . 

 رحیمی خواستار گسترش فضای سبز صدرا شد و به تسریع در روند علمیات اجرایی اکو پارک این شهر تاکید کرد و گفت: فضای سبز شهر صدرا قابلیت تبدیل به یک برند دارد . 

استاندار فارس با اشاره به مشکل تعاونی‌های مسکن موجود در این شهر گفت: با رفع مشکل تعاونی‌ها زمینه ساخت و ساز، رونق و ایجاد اشتغال فراهم خواهد شد. 

رحیمی بر ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این شهر هم تاکید و اظهار کرد: شهر صدرا به عنوان یک شهر رو به رشد و پیشرو باید سرعت بیشتری مطرح شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.