مدیر خیریه عطریاس نبوی، چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح این بازارچه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت:
محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی هنرمندان شرکت کننده در این بازارچه که شامل زیورآلات و تابلوهای نقاشی است در قالب برپایی 40 غرفه ارایه شده است.
عباس عسکری، با دعوت از شهروندان شیرازی برای بازدید و خرید از این بازارچه، گفت: عواید حاصل از فروش محصولات هنری و فرهنگی این بازارچه به طور کامل صرف تامین هزینه‌های کودکان بد سرپرست و بی سرپرست زیر پوشش خیریه عطر یاس نبوی خواهد شد.
مدیر خیریه عطریاس نبوی بیان کرد: این بازارچه که در طبقه 22 هتل چمران شیراز برپا شده تا روز دهم اسفندماه جاری از ساعت 11صبح تا 23 دایر است.
عسکری، در بخش دیگری از مطالب خود گفت: مرکز خیریه عطر یاس نبوی از سال 91فعالیت خود را آغاز کرد و هم اینک 15 کودک بی سرپرست در پرورشگاه خیریه عطر یاس نبوی واقع در بولوار معالی آباد شیراز نگهداری می شوند.
به گفته وی، در حال حاضر یک هزار و 200 کودک بی سرپرست و یا بد سرپرست در استان فارس زیر پوشش این خیریه قرار دارند که از این تعداد 800 نفر آنها پسر و مابقی دختر هستند.
او اضافه کرد: حمایت این مرکز خیریه از کودکان زیر پوشش در زمینه های مختلف از جمله، آموزشی، درمانی، بهداشتی، معیشتی و نگهداری است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.