روزنامه افسانه از بیانات رهبری خطاب به جوانان درچهل سالگی انقلاب این جمله را تیتر کرده است: استقلال به معنی زندانی کردن سیاست و اقتصاد در مرزها نیست.
روزنامه سبحان از این بیانات این سخن را برجسته کرد: جوانان، ایران را الگوی نظام پیشرفته اسلامی بسازند.
همچنین در تیتر فرعی این روزنامه، جمله آمده است: تسلیم دربرابر دشمن خطایی نابخشودنی است.
روزنامه عصر مردم از بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان این جمله را تیتر نخست کرده است: دنباله این مسیربا شماست.
این روزنامه در زیر این تیتر این سخن حضرت آیت الله خامنه ای را درج کرده است: راه حل مشکلات، اقتصاد مقاومتی است نه تسلیم و بوسه زدن برپنجه گرگ.
روزنامه تماشا این تیتر را از این سخنان انتخاب کرده است: 7 گام استواری که باید به جلو برداشت.
روزنامه نیم نگاه، همانند روزنامه تماشا نوشته است: 7 گام استواری که باید به جلو برداشت.
روزنامه شیرازنوین نیز به نقل از رهبر معظم انقلاب این عبارت را برجسته کرد: جوانان شانه های خود را به زیر بار مسئولیت دهند.
روزنامه خبر جنوب نوشته است: بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سال پرافتخار.
این روزنامه تیترهایی فرعی برگزیده و نوشته است: ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید؛ نبض در توزیع منابع عمومی و میدان دادن به ویژه خواری و مدارا با فریبگران اقتصادی به شدت ممنوع است؛ عملکردهای ضعیف اقتصاد کشور را از بیرون و درون دچار چالش ساخته است؛ در مورد آمریکا حل هیچ مشکلی متصور نیس و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی محصولی نخواهد داشت. ایران از نظر ظرفیت های استفاده نشده طبیعی و انسانی در رتبه اول جهان است. بی شک شما جوانان مومن و پرتلاش خواهید توانست این عیب بزرگ را برطرف کنید.
روزنامه طلوع بدون اینکه تیتر نخست انتخاب کرده باشد نوشته است: خبرگزاری ها از بیانیه مهم رهبر انقلاب چه تیترهایی استخراج کردند؟
در تیترهای فرعی، این روزنامه چنین نوشته است: جمهوری اسلامی متحجر نیست/ انقلاب اسلامی آماده تصحیح خطاهای خویش است/ طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات است.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب چهارشنبه 24 بهمن ماه جاری در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران نیز روز پنجشنبه 25 بهمن ماه جاری با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیانیه راهبردی ایشان را به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موجب زدوده شدن القائات دشمنان از چهره انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که دولت تحقق منویات آن حضرت را اولویت خود قرار خواهد داد.
1876/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.