به گزارش ایرنا ، روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی فارس پنجشنبه به نقل از ناصر هاشمی افزود: دراین مدت بیش از یک هزار و 310 میلیارد ریال به شهرداری شیراز و بیش از 137 میلیارد ریال نیز به دهیاری‌های شهرستان شیراز واریز شده است.
مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: شهرداری‌های سایر مناطق استان فارس به جز شهر شیراز نیز یک هزار و 448 میلیارد ریال و دهیاری‌های استان نیز یک هزار و 56 میلیارد ریال دراین مدت دریافتی داشته‌اند.
هاشمی افزود: در سال گذشته نیز در مجموع بیش از 4 هزار و 162 میلیارد ریال عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری های استان پرداخت شده است .
وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 199شهرداری و دهیاری در مناطق روستایی و عشایری در سطح استان از عوارض مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شده اند، اضافه کرد : میزان عوارض انتقالی به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان فارس از ابتدای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تا کنون بالغ بر 22 هزار میلیارد ریال بوده است.
هاشمی گفت: نقش مالیات بر ارزش افزوده در توسعه اقتصاد کشور و انجام زیر ساخت پروژه های عمرانی بسیار مهم است از این رو گسترش فرهنگ پرداخت مالیات و مشارکت مودیان در این زمینه تاثیرگذار است.
مدیرکل امور مالیاتی فارس با اشاره به اینکه عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه صرفا جهت عمران و آبادانی همان منطقه صرف می شود، افزود: تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت هر استان خواهد داشت.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.