به گزارش ایرنا مهدی رنجبر، چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر از جمله مطالبات مردمی است که در سطحی فاخر و با حمایت از گروه های بومی و محلی و نیز میزبانی از هنرمندان ملی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه دانشجویان و هنرجویان موسیقی می توانند با تخفیف 30 درصدی در این جشنواره شرکت کنند، افزود: تا زمانی که یارانه ای برای برگزاری جشنواره موسیقی، نمایش یا فیلم پیش بینی نشود، امکان تخفیف های بیشتر وجود ندارد .
رنجبر اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره موسیقی فجر استان فارس می توانند برای خرید بلیت به سایت farhang.tic مراجعه کنند.
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر هم گفت: تالار حافظ ، تالار احسان و هنر شهر آفتاب برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.
هدایت رضایی ادامه داد: گروه‌های موسیقی کودک از شهرستان هایی همچون قیر و کارزین، ارسنجان و بخش زرقان از توابع شهرستان شیراز برای نخستین بار در این رویداد هنری به اجرا خواهند پرداخت.
وی، با تاکید بر اهمیت حمایت های بخش خصوصی از جشنواره فجر گفت: اگر بخش خصوصی از جشنواره موسیقی فجر فارس حمایت نمی کرد، امکان برگزاری آن وجود نداشت.
رضایی گفت: برای تک تک سالن هایی که میزبان جشنواره هستند هزینه پرداخت شده است از این رو قیمت بلیت های امسال نسبت به سال های گذشته گران تر است و تا زمانی که سازمان ها و نهادها از جشنواره حمایت نکنند امکان تخفیف و کاهش هزینه ها وجود نخواهد داشت.
پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس با حضور بهنام بانی، علی لهراسبی، رستاک حلاج، سیامک عباسی، حمید حامی، مازیار فلاحی، گروه موسیقی رستاک و رضا یزدانی در بخش پاپ و نیز سینا سرلک و حسام الدین سراج در بخش موسیقی سنتی برگزار می شود.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.