به گزارش ایرنا هومن افاضلی، عصر چهارشنبه پس از شکست تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: بیش از 30 دقیقه طول کشید تا بازیکنان ما به چمن مصنوعی عادت کردند اگر چه سه بازیکن تیم ما نتوانستند به این شرایط عادت کنند.
وی اضافه کرد: پس از اینکه تیم ما گل خورد، تیم حریف با احتیاط بازی را دنبال کرد و ما هم فشار آوردیم اما نتوانستیم به گل مساوی دست یابیم.
افاضلی ادامه داد: شرایط سختی در جدول رده بندی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا تیم به جایگاه بالاتری برسد.
وی، از قضاوت داور این بازی هم انتقاد کرد و گفت: از قضاوت داور این بازی راضی نیستم اگر چه داورها هم مثل همه انسان ها اشتباه می کنند.
با وجود اینکه رئیس هیات فوتبال شیراز وعده داده بود که سالن کنفرانس ورزشگاه شهید دستغیب برای این بازی مهیا شود اما این امر محقق نشد و امروز (هفدهم بهمن) کنفرانس خبری در کنار زمین برگزار شد.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز، عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر از سد تیم کارون اروند خرمشهر گذشت.
هم اینک تیم فجر شهید سپاسی شیراز در جدول رده بندی با 23 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و تیم کارون اروند خرمشهر هم با 15 امتیاز در قعر جدول به سر می برد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.