به گزارش ایرنا داوود مهابادی، عصر چهارشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش در جمع خبرنگاران افزود: نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم اما چون حریف بسته بازی می کرد، نتوانستیم به گل برسیم اگر چه فرصت گلزنی داشتیم.
وی اضافه کرد: پس از اینکه در نیمه دوم و در دقیقه 50 به گل رسیدیم، حریف تا حدودی از لاک دفاعی بیرون آمد و ما نیز برای اینکه از گل زده دفاع کنیم، دست به تعویض و تغییر تاکتیک زدیم.
مهابادی افزود: بازیکنان ما در این بازی به حریف فرصت ندادند اما تیم کارون اروند خرمشهر که هم بازیکنان و هم مربی خوبی دارد به نظر می رسد در ادامه رقابت ها به جایگاه بالاتری صعود خواهد کرد.
با وجود اینکه رئیس هیات فوتبال شیراز وعده داده بود که سالن کنفرانس ورزشگاه شهید دستغیب برای این بازی مهیا شود اما این امر محقق نشد و امروز (هفدهم بهمن) کنفرانس خبری در کنار زمین برگزار شد.
دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و کارون اروند خرمشهر، عصر چهارشنبه در هفته بیستم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت.
هم اینک تیم فجر شهید سپاسی شیراز در جدول رده بندی با 23 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و تیم کارون اروند خرمشهر هم با 15 امتیاز در قعر جدول به سر می برد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.