به گزارش ایرنا، در پی این آیین، جشنواره ملی مدرسه انقلاب نیز در 4هزار مدرسه کشور به صورت همزمان در ساعت 10 صبح 13 بهمن ماه آغاز به کار کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین نواختن زنگ انقلاب، دهه فجر را فرصتی برای تبیین اهداف انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید دانست و بیان داشت: انقلاب برخاسته از مردم است و این جشن‌ها نیز متعلق به آ‌ن‌ها‌ست و ما باید زمینه حضور آن‌ها را فراهم کنیم.
علی عسکر نجفی گفت:آموزش و پرورش در شکل‌ گیری فرهنگ و انتقال میراث فرهنگی و مذهبی نقش سازنده‌ای دارد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در حراست از انقلاب اسلامی برعهده دارد و باید شناسایی و تبیین اهداف انقلاب برای نسل جدید با طراحی برنامه‌ها و روش‌های جدید و کارآمد صورت گیرد.
رئیس کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس گفت: گلباران قبور مطهر شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران خصوصا شهدای پیروزی انقلاب اسلامی درسال 57 از دیگر برنامه های آموزش وپرورش دراین ایام است.
نجفی در ادامه به افتتاح چند پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در دهه فجر اشاره کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شرکت و حضور فعال در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب دستگاه‌های اجرایی استان و اجرای سرود 1357نفری دانش‌آموزان شیرازی و گروه‌های سرود 40نفره در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.