به گزارش ایرنا، علی مظفری شامگاه شنبه در نخستین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان داراب افزود: تجهیز و راه اندازی هر چه سریعتر سه بوستان از جمله پارک تدبیر وامید در ورودی شهر داراب تا دهه فجر و مابقی تا عید نوروز باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد تا شاهد اسکان موقت مناسبی برای گردشگران باشیم.
فرماندار داراب گفت: امسال از اعتبارات شهرستان، بخش قابل ملاحظه ای را برای شهرداری داراب اختصاص دادیم که امیدوارم شهرداری و شورای اسلامی این شهر، از این اعتبارات به نحو احسن استفاده نمایند و اقدامات قابل ملاحظه ای در این شهر انجام شود.
فرماندار داراب گفت: در پارک ورودی شهر داراب برای امسال امکانات قابل ملاحظه ای در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به برپایی سفره هفت سین، دایر شدن غرفه های عرضه محصولات شامل مرکبات از جمله پرتغال دارابی، خرما، انجیر، شیرینی های سنتی و محلی و همچنین غذاهای سنتی دارابی نام برد.
وی گفت: شهرستان داراب یکی از مهمترین شهرها و مناطق توریستی و گردشگری استان فارس است که باید تلاش شود، مقصد مهمی برای سفرهای گردشگران و مسافران باشد.
مظفری درباره اختصاص اعتبارات ویژه به بخش گردشگری و توریستی داراب گفت: غار سهلک، تفرجگاه رغز، آبشار فدامی، کاسه تراشون، مسجد سنگی و ... امسال نیز در اعتبارات شهرستان جایگاه ویژه ای داشته اند که باید به آنها بیشتر پرداخته شود و زمینه سفر شمار بیشتری از مسافران به این شهرستان فراهم شود.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.
9877/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.