به گزارش ایرنا، محمد مهدی شرفی شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان استهبان افزود: از جمله این طرح ها می توان به سد آبخیزداری منابع طبیعی، پروژه های شهرداری استهبان، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، پانسیون پزشک، طرح های برق و ... اشاره کرد.
رئیس شورای اداری شهرستان استهبان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم اطلاع رسانی مناسب و هنرمندانه دستاوردهای نظام به عموم مردم و اقشار مختلف تاکید کرد و از اداره های شهرستان خواست که گزارش های عملکرد فعالیت را به صورت شفاف و واقعی در اختیار افکار عمومی قرار دهند.
فرماندار استهبان با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: همه مسئولان باید برای شادی مردم در جشن های گرامیداشت پیروزی انقلاب از حداکثر توان خود استفاده کنند.
شرفی ادامه داد: کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب بی انصافی است و اگر با چشم بصیرت به این دستاوردها نگاه کنیم خواهیم دید، علاوه بر مشکلات مادی مردم قبل از انقلاب، از نظر معنوی نیز در دوران ستم شاهی مردم ما زیاد تحقیر می شدند و تحت اشراف خان ها همه مردم به صورت رعیت دیده می شدند ولی به برکت انقلاب الان مردم ایران در جایگاه بسیار خوب و در خور شانی در سطح منطقه و دنیا قرار دارند.
شهرستان استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
ر س / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.