به گزارش ایرنا، در این دیدار که از هفته دوازدهم این رقابت ها به میزبانی ورزشگاه تختی کازرون برگزار شد، تیم نیروی زمینی این شهر با نتیجه 23 بر 21 تیم میهمان را با شکست بدرقه کرد.
از حاشیه های مهم این دیدار این بود که برای نخستین بار و با حکم کمیته انضباطی فدراسیون هندبال، این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
طرفداران تیم هندبال کازرون در بیرون از سالن تختی در هوای سرد به تشویق تیم نیروی زمینی می پرداختند و از طریق ویدیو پروژکتور این بازی را تماشا کردند. آنها همچنین با سردادن شعارهایی در حمایت از تیم شهرشان، ناراحتی خود از تصمیم فدراسیون هندبال در برگزاری این دیدار در غیاب تماشاگران اعلام کردند.
رئیس هندبال کازرون در حاشیه این دیدار گفت: ما باید این برد را به تماشاچیانی که یک ساعت سرما را تحمل و تیم خود را تشویق کردند تبریک بگوئیم.
محمد رضا نکوئی بخش با انتقاد از تصمیم فدراسیون هندبال در زمینه برگزاری این دیدار در غیاب تماشاگران گفت: در خیلی از شهرستانها ما با بعضی بی حرمتی ها روبرو بودیم ولی از کنار آنها گذشتند اما برای کازرونی که مهد هندبال کشور است و علاقه مندان بسیاری دارد این گونه تصمیم گرفته اند.
وی اظهار داشت: تیم کازرون با این پیروزی همچنان در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال مردان کشور قرار دارد و هفته آینده، میهمان تیم اسلام آباد است.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
7372/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.