به گزارش ایرنا مهدی فروردین، عصر پنجشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ملوان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال گلایه دارم که اجازه ندادند بازیکنان جدید ما در این دیدار حساس بازی کنند.
وی اضافه کرد: بدهی باشگاه برق جدید شیراز به بازیکنانش چه ارتباطی به تیم قشقایی دارد که ما را از استفاده بازیکنان جدید محروم کردند چرا که باشگاه قشقایی با مالک برق جدید شیراز برای انتقال تیم تسویه حساب کرده است و آنها خودشان باید پول مربیان و بازیکنان را که شکایت کردند، بدهند.
فروردین ادامه داد: واقعا به تیم ما ظلم کردند چرا که بازیکنان جدید ما 2 هفته است که با تیم تمرین می کنند اما اجازه بازی به آنها داده نشد.
سرمربی تیم قشقایی شیراز با بیان اینکه برابر ملوان بندر انزلی از داور بازی هم متضرر شدیم، افزود: پرسش من از کمیته داوران این است که چرا وقتی با یک تیم شمالی بازی داریم، از داوران این استان استفاده می کنند.؟
وی اضافه کرد: فیلم این دیدار را به کمیته داوران ارسال خواهیم کرد که چگونه به نفع ملوان سوت زده شد و پنالتی ما را هم نادیده گرفتند تا تیم شهرشان از وضعیتی که داشت، خارج شود با این حال به تیم ملوان تبریک می گویم.
فروردین اظهار داشت: سیاست باشگاه قشقایی استفاده از بازیکنان بومی و جوان است و امیدوارم فدراسیون در راه استفاده از بازیکنان شهرمان سنگ اندازی نکنند.
وی ادامه داد: از بازیکنان تیم قشقایی نیز قدردانی می کنم زیرا با دل و جان و در زمین لغزنده ای که خاص تیم حریف بود، جانانه بازی کردند.
تیم قشقایی شیراز، عصر پنجشنه در هفته هفدهم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه پارس شیراز با یک گل مغلوب تیم ملوان بندر انزلی شد.
با پایان یافتن هفته هفدهم، تیم گل گهر سیرجان با 36 امتیاز جای تیم پاکدشت تهران را در صدر جدول گرفت، پاکدشت تهران با 33 امتیاز و مس کرمان هم با 29 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین تیم آلومینیوم اراک با 27 امتیاز پنجم شد، تیم قشقایی شیراز با 22 امتیاز در رده هشتم ایستاد و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با 17 امتیاز و 2 پله سقوط در رده دوازدهم قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر در سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.