روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از کامبیز قهرمانی افزود: پس از حادثه آتش‌سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان، رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ورود این نهاد مردمی برای کمک به حل این مشکل تاکید کرد.
وی اظهار داشت: پس از این دستور، دبیرکل و خزانه‌دار جمعیت هلال احمر، برای بررسی میدانی و هماهنگی با آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان به این منطقه سفر کردند.
قهرمانی گفت: بر این اساس هلال‌احمر، مقدمات تجهیز تمام مدارس ابتدایی فاقد وسایل مولد گرمای استاندارد استان سیستان و بلوچستان را فراهم کرد و هم اینک تهیه گزارش‌های کارشناسی در باره وضع مدارس و نوع سامانه وسایل گرمازای مورد نیاز آنها، آغاز شده است.
وی بیان کرد: پس از انتشار خبرهایی از ورود جمعیت هلال‌ احمر به این موضوع، تعداد زیادی از هموطنان، خیران و هنرمندان در تماس با جمعیت هلال‌احمر خواستار مشارکت در این زمینه شده‌اند.
قهرمانی گفت: تامین و تجهیز تمام مدارس پیش ‌دبستانی و دبستان‌های سیستان و بلوچستان نیازمند عزم ملی است، از این رو جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح 'ققنوس' و اعلام فراخوان، زمینه را برای همیاری تمام هموطنان برای تامین وسایل مولد گرما فراهم کرد تا با حمایت مردمی دیگر شاهد رخداد این حوادث ناگوار نباشیم.
برابر اعلام معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس، هموطنان برای همیاری در این طرح می‌توانند به روبیکا، بخش دنیای احسان مراجعه کرده یا با شماره‌گیری #112780شریک این احسان شوند.
صبح بیست و هفتم آذرماه 97 بر اثر واژگون شدن بخاری نفتی و آتش سوزی در یکی از کلاس های دبستان و پیش دبستانی غیرانتفاعی دخترانه اسوه حسنه شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان، چهار دانش آموز این واحد آموزشی دچار سوختگی بالای 90 درصد شده و جان خود را از دست دادند.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.