در پی هماهنگی اداره خیرین معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مسئولان بیمارستان، نشست راه اندازی موسسه خیریه بیمارستان با حضور معاون اجتماعی، رئیس بیمارستان و هیات موسس در دفتر مدیریت بیمارستان شهید فقیهی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون اجتماعی دانشگاه گفت: مشارکت مردم و نیکوکاران در اداره راهبردی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی در قالب مؤسسات خیریه و پشتیبان این مراکز، از جمله طرح ها و برنامه هایی است که از سوی اداره خیرین و مؤسسات خیریه معاونت اجتماعی انجام می شود.

کرامت الله افراشی افزود: این مؤسسات با هدف حمایت و کاستن رنج بیماران نیازمند در تامین هزینه های دارویی و درمان که توان پرداخت هزینه بیماری حتی با تعرفه دولتی را ندارند راه اندازی می شود؛ در این مؤسسه مددکار اجتماعی نقش دبیر مؤسسه خیریه را دارد که مرجع تشخیص بیماران نیازمند، شیوه نامه های مددکاری و بانک اطلاعاتی معتبر است.

علی اکبری رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی نیز در این نشست با ارائه گزارش از وضعیت بیمارستان، از اعتبار ۶ میلیارد ریالی برای تخفیف به بیماران نیازمند در شش ماهه نخست سال خبر داد و تشکیل این مؤسسه خیریه را عاملی برای سرعت بخشیدن و کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان دانست.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.