علیرضا سیاهپور دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف که از روز گذشته در این محورها آغاز شده همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد:پیشنهاد می شود رانندگان برای تردد در محورهای شیراز – دشت ارژن، محور جدید دشت ارژن – کازرون، شیراز – سپیدان، محور آباده به سمت خسرو شیرین و سمیرم و همچنین محور خرم بید (گردنه کولی کش)ومحورهای حوزه اقلید و بوانات با رعایت مقررات و سرعت مطمئن از زنجیر چرخ استفاده کنند.
او اظهار داشت: افزون بر 900 نیروی راهداری در این محورها و سایر نقاط استان و گشت های راهداری در مسیرها حضور دارند.

**فرسودگی ناوگان، کار خدمات رسانی را سخت کرده است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، با اشاره به اینکه به دلیل فرسودگی ناوگان راهداری، کار خدمات رسانی به سختی انجام می شود گفت: تجهیزات و ناوگان راهداری استان شامل ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک نیازمند نوسازی است.
سیاهپور افزود: هم اینک میانگین عمر ماشین های نمک پاش ما 14 سال و میانگین عمر لودر و گریدر حداقل 23 سال است که چنین ناوگانی حتما باید نوسازی شود.
وی ادامه داد: 90 درصد ماشین آلات سنگین، 75 درصد ماشین آلات نیمه سنگین و 40 درصد ماشین آلات سبک ناوگان راهداری فارس که متشکل از 574 دستگاه انواع ماشین آلات است نیازمند نوسازی است.
بارندگی که در مناطق سردسیر فارس به صورت برف بوده از عصر یکشنبه نهم دی آغاز شد.
فرید اسماعیل زاده رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس شنبه هشتم دی به ایرنا گفت: سامانه بارشی فعال تا اواخر دوشنبه دهم آذرماه ادامه خواهد داشت و به تناوب از سمت غرب استان موجب وزش باد، بارش باران، رگبار و رعد و برق و بارش برف در نقاط سردسیر و ارتفاعات استان خواهد شد و مناطق شمالی و شمال غرب استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.