این گروه از نیروهای متخصص حوزه سلامت شامگاه چهارشنبه در نشستی با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا شرکت کردند.
معاون استانداری فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا در این نشست گفت: حمایت های ویژه دولت در بحث تحول نظام سلامت موجب ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مردم از حوزه سلامت شده است.
سلیمان کرمی افزود: با پیگیری های ویژه مسئولان دانشگاه در حوزه های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش و زیرساختها در سطح مرکز و وزارت بهداشت، شاهد توفیقات خوبی در بخشهای مختلف در جهت ارائه خدمات شایسته تر به مردم بودیم که از همین جا قدردان زحماتشان هستیم.
معاون استانداری فارس گفت: امید داریم در سه ماه آینده با بهره برداری از پروژه ها و تجهیزات جدید با ارتقای خدمات حوزه سلامت موجبات رضایتمندی بیشتر مردم و کادر درمانی فراهم شود.
کرمی اضافه کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی فسا و متخصصان امر سلامت، فراتر از استانداردهای وزارت بهداشت خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: موفقیت های به دست آمده، فسا و دانشگاه علوم پزشکی را بعنوان مرکز سلامت در شرق فارس معرفی کرده است.
امام جمعه فسا نیز دراین نشست گفت: علم پزشکی در تمام دنیا سرآمد است و برای بهره وری انسان از زندگی، در اختیار ما قرار گرفته است و انسان برای آنکه بتواند بهره وری مناسبی از زندگی داشته باشد نیاز به جسم سالم دارد.
حجت الاسلام حسین جمالی زاده تکریم و احترام ، اقناع کردن بیماران و دقت در درمان را برای جلب اعتماد مردم به حوزه سلامت شهرستان فسا و شهرهای اطراف بسیار مهم دانست.
وی گفت: در یکسال اخیر دانشگاه علوم پزشکی هم از نظر سخت افزاری و فیزیکی و هم از نظر تجهیزات جدید و پیشرفته پزشکی پیشرفت های بسیار خوبی داشته است که زحمات و پیگیری های متولیان سلامت شهرستان قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز گفت: 25 تن از نیروهای متخصص و فوق تخصص جذب شده دراین دانشگاه در رشته های ارتوپدی، بیماریهای اعصاب، بیماریهای داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، جراحی مغز و اعصاب ، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان، گلو، بینی و جراحی سر و گردن و خون و آنکولوژی هستند.
دکتر علی اصغر خالقی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشور و چالش های اقتصادی موجود گفت: با همدلی، وحدت و تلاش دوچندان مشکلات را برطرف می کنیم و با درک متقابل اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: انگیزه نیروهای جدید مهمترین سرمایه حرکت رو به جلوی دانشگاه است و انشاءالله در کنار هم بتوانیم بستر و زمینه موفقیت ها را بیشتر از پیش مهیا کنیم.
شهرستان فسا در 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9653 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.