به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته سوم این رقابت ها جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه شگفت انگیز 15 بر صفر مغلوب حریف خود شد.
تیمی که در یک بازی 15 گل دریافت می کند و حتی توان زدن یک گل را ندارد معلوم می شود که این تیم شیرازی مشکلات عدیده ای را دارد که هیات فوتبال فارس و نایب رییس این هیات باید پاسخگو باشند.
نایب رئیس هیات فوتبال فارس که شانزدهم آذر ماه جاری، در انتقاد به وضعیت بد فوتبال فارس به ایرنا گفته بود، به فریاد فوتبال بانوان فارس برسید،در خصوص شکست سنگین این تیم مقابل شهرداری کرمان با او تماس گرفتیم و پاسخ داد در حین رانندگی هستم، 10 دقیقه بعد تماس بگیرید.
خبرنگار ایرنا از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک، پاسخگویی مسئولان متولیان فوتبال فارس در این زمینه را خواستار شد اما موفق به گفت و گو با آنها نشد.
همچنین نگین پاکدل سر مربی تیم فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز که چهاردهم آذر ماه جاری در انتقاد به نداشتن لباس، محل تمرین و کوچ بسیاری از بازیکنان فارس به استان های دیگر در گفت وگو با ایرنا سختن به میان اورده بود و مورد تهدید قرار گرفته بود ، تا واقعیت ها گفته نشود در پایان این این بازی نیز پاسخگوی خبرنگاران نشد و به تماس تلفنی خبرنگار ما هم جواب نداد.
نتایج رقابت ها نشان می دهد فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان فارس این روزها حال و روز خوبی ندارد و معلوم نیست چه کسی مسئول و پاسخگو است.
در رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور 12 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
خلیج فارس شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری آذربایجان غربی، فولاد مبارکه سپاهان و آذرخش تهران، 12 تیم حاضر در لیگ برتر بانوان هستند.
هم اینک در پایان هفته سوم رقابت های فوتبال برتر بانوان ایران تیم شهرداری بم با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم خلیج فارس شیراز هم بدون امتیاز و تفاضل گل منهای 26 در قعر جدول به سر می برد.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.