خاتون طهمورثی، جمعه در گفت و گو با ایرنا، بیان داشت: در پی مذاکره ای که مدیرکل ورزش و جوانان فارس با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز داشت، مقرر شد تنها تیم فوتبال بانوان این استان که در لیگ برتر حضور دارد، زیر پوشش شهرداری این شهر قرار گیرد اما این امر تا کنون محقق نشده است.
وی اضافه کرد: چگونه است که در دیگر شهرهای کشور شهرداری ها از تیم های بانوان حمایت می کنند اما در شیراز این اتفاق نمی افتد و وعده آنها عملی نمی شود.
نایب رئیس هیات فوتبال فارس ادامه داد: هم اینک حدود هشت نفر از بهترین بازیکنان فوتبال فارس در تیم های دیگر استان ها بازی می کنند و این در حالی است که دست ما برای بسته شدن یک تیم کاملا خالی می شود و ناگزیریم از بازیکنان نوجوان و جوان استفاده کنیم.
طهمورثی با بیان اینکه در تیم راه یاب ملل مریوان 10 بازیکن از استان های دیگر حضور دارند و 2 بازیکن ملی پوش فارس هم در این تیم توپ می زنند، گفت: چه انتظاری دارید که بازیکنان ما در این استان بمانند هنگامی که برایشان ارزشی قائل نمی شوند.؟
او گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیات فوتبال این استان، یک تیم جوان و کاملا بومی را روانه بازی ها کردیم و هم اینک نیاز است استانداری فارس به داد بازیکنان این تیم برسد.
وی گفت: شهرداری شیراز با درآمدی که از مالیات مردم کسب می کند آیا نباید یک تیم از این شهر را آن هم از بانوان که صدایشان به جایی نمی رسد، تحت پوشش قرار دهد.؟
نایب رئیس هیات هیات فوتبال فارس بیان داشت: مجتمع خلیج فارس شیراز، قرار شده لباس بازیکنان را تهیه کند که یکدست لباس تحویل داده و برای بازی با همیاری ارومیه در هفته دوم نیز گرم کن بازیکنان آماده خواهد شد.
وی افزود: از هم اینک باید به فکر سفر به ارومیه باشیم و نمی دانم چگونه باید بازیکنان را به این سفر و مسافت طولانی ببریم.؟
تیم فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز، امروز (جمعه) در نخستین هفته از رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با 6 گل مغلوب تیم راه یاب ملل مریوان شد.
تیم خلیج فارس شیراز در هفته دوم این رقابت ها، بیست و سوم آذرماه 97 در ارومیه میهمان تیم همیاری آذربایجان غربی است.
در رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور 12تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
خلیج فارس شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم ،سپیدار مازندران ،ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری آذربایجان غربی، فولاد مبارکه سپاهان و آذرخش تهران، 12 تیم حاضر در لیگ برتر بانوان هستند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.