داوود ایوبی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موضوع رفع مشکل عدم آنتن دهی در مناطق عشایری با پیگیری‌های مستمر نماینده شهرستان در مجلس پیگیری می شود و امیدواریم در سفر آتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حل و فصل شود.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین ارزاق و سوخت عشایر و روستاییان شهرستان اظهار داشت: کمیته سوخت شهرستان تمام تمهیدات مورد نیاز را برنامه‌ ریزی کرده و از نظر تامین ارزاق نیز هیچ مشکلی در شهرستان نداریم.
ایوبی بیان کرد: در تمام انبارهای شهرستان ممسنی علوفه مورد نیاز دام عشایر ذخیره شده و آماده فروش به عشایر است.
فرماندار ممسنی گفت: جمعیت عشایر شهرستان 25 هزارنفر است که بیشترین جمعیت عشایر فارس در این شهرستان هستند یعنی حدود 12 تا 14درصد عشایر استان فارس در ممسنی زندگی می کنند.
ایوبی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به عشایر گفت: انقلاب اسلامی عشایر را به صحنه آورد و به آنها جایگاه داد و نبوغ فکری و استعداد آنها نیز شرایطی ایجاد کرد و در کمتر نقطه ای از کشور است که شاهد حضور و خدمات بی شائبه عشایر نباشیم.
وی افزود: رشادت ها و فداکاری های فرزندان عشایر در طول 40 سال گذشته نام و ماندگاری از آنها در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرده است.
ایوبی افزود: در هر صحنه ای که فرزندان عشایر وارد شده‌اند شاهد خلوص نیت و پشتکار و صداقت کاری در آنها بوده ایم که آنها را به الگویی برای جامعه مبدل ساخته است.
فرماندار ممسنی اظهار داشت: در حالی که عشایر منطقه بیشترین تولید را به خود اختصاص داده اند از کمترین امکانات و اختیارات برخوردار هستند که اراده جمعی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهبود شرایط فعلی است و در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ شده که به مرور اجرایی خواهد شد.
شهرستان ممسنی در فاصله 145 کیلومتری غرب شیراز است.
7366 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.