سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی شامگاه سه شنبه در جمع بسیجیان شهرستان فسا اظهار داشت: بسیج تنها مرد صحنه‌های نبرد و دفاع نیست ،بلکه در عرصه‌های اقتصادی، دفاعی، محرومیت‌زدایی، علمی، دانشجویی و پژوهشی توانسته است الگوی تمام عیار باشد.
وی با بیان اینکه موضوعات اقتصادی امروز یک کار رسانه‌ای روانی‌ است و دشمن در صدد ایجاد بی‌ ثباتی در جامعه و تبدیل فضا به فضای ضد انقلابی است اضافه کرد: دشمنان اسلام از هیچ تلاشی برای زمین ‌گیر کردن دنیای اسلام فروگذاری نکردند اما وحدت و همدلی ملت مسلمان تمام تلاش‌ دشمنان را خنثی کرده است.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان هویت خود را از انقلاب اسلامی ایران دارند، بیان کرد: در این 40 سال که از عمر انقلاب می‌گذرد با تهدیدات مختلفی از سوی دشمنان مواجه بوده ایم، آمریکا برای جبران ناکامی‌ها و جلوگیری از نفوذ انقلاب تمام تلاش خود را کرده که این تلاشها می‌توانست هر انقلاب نوپای دیگری را از پا بیندازد.
غیاثی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران آسمان و دریا را در محدوده جغرافیایی خود و حتی بیشتر از آن در کنترل دارد گفت: قدرت ایران امروزی قدرتی جهانی است و شناورهای جنگی موشک‌های پدافندی، پهپادها، قدرت موشکی و غیرموشکی ایران روزانه رشد می‌کند.
به گفته وی توسعه تفکر، فرهنگ و اندیشه بسیجی در جهان عامل نگرانی جدی دشمنان شده‌است و اگر امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌ الله لبنان زانو می‌زنند به این علت است که حزب‌الله، شالوده تفکر بسیجی است.
شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9653 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.