دبیر کل حزب الله لبنان گفت: انقلاب اسلامی ایران آرزوی مستضعفان جهان را زنده کرد و ملت ایران با تمام توان در کنار مظلومان جهان ایستاده است.

به گزارش جماران به نقل از العالم، سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سالگرد شهادت سید شهدای مقاومت اسلامی، سیدعباس موسوی و شیخ شهدای مقاومت اسلامی شیخ راغب حرب و رهبر جهادی کبیر حاج عماد مغنیه گفت که انقلاب اسلامی ایران، چهره منطقه را تغییر داد و آرزوی مستضعفان و رویاهای پیامبران را محقق کرد و افزود: بر ملت عزیز و فداکار و شریف ایران درود می فرستم، ملتی که با تمام توان در کنار ملت های منطقه، مظلومان، مستضعفان و کسانی که از کرامت و مقدسات و سرزمین هایشان دفاع می کنند، ایستاده است.

نصرالله در ادامه گفت: همه بدانند که چهره واقعی حزب الله و مقاومت شیخ راغب حرب، سید عباس و عماد مغنیه می باشند و تاکید کرد که رهبران شهید چه در زمان زندگی شان و چه پس از شهادت عامل پیروزی حزب الله هستند.

دبیرکل حزب الله در ادامه گفت: امروز زمانی که در مورد پیروزی بزرگ سوریه و پیروزی بر طرح تکفیری آمریکا که هدف آن نابودی ملت، دولت و جنبش های مقاومت در منطقه است، صحبت می کنیم، می‌گویم، شهدا فرماندهان این پیروزی هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.