علی همتی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال تاکنون 122 طرح از طریق کارگروه رفع موانع تولید برای دریافت پنج هزار و 289 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 25 طرح موفق به دریافت افزون بر 420 میلیارد ریال تسهیلات شدند.
وی ادامه داد: از مجموع 122 طرح مذکور، 114 طرح مربوط به واحدهای زیر مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت و هشت طرح مربوط به واحدهای زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان است.
او اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات توسط بانک ها به تازگی آغاز شده ظرف یک ماه آینده میزان رقم پرداختی بانک ها به این واحدها چندین برابر رقم فعلی خواهد بود.
همتی بیان کرد: پارسال نیز از از محل تسهیلات مستقیم بانک های استان در مجموع به 2 هزار و 246 طرح به طور مستقیم هشت هزار و 510 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: از محل تسهیلات رونق تولید نیز سال گذشته به 215 طرح مبلغی افزون بر 2 هزار و 990 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که در این زمینه فارس جزو استان های پیش رو در کشور شناخته شد.
همتی گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در فارس تاکنون در مجموع 239 جلسه این کارگروه در استان تشکیل شده که در این جلسات مسائل و مشکلات یک هزار و 368 واحد صنعتی در قالب 2 هزار و 62 مصوبه مورد بررسی قرار گرفته که یک هزار و 244 مصوبه عملیاتی شده، 308 مصوبه در دست اقدام قرار دارد و در خصوص 510 مصوبه نیز هنوز اقدامی نشده است.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.