مرتضی رهنما، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دفاتر در قالب انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد و مجموعه های مختلف و با هدف ترویج استانداردسازی و همچنین کاهش مراجعه حضوری متقاضیان استانداردسازی راه اندازی شده است.
وی درباره راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در اداره کل استاندارد فارس نیز گفت: با راه اندازی این میز، علاوه بر کاهش میزان مراجعات حضوری، سرعت رسیدگی به تقاضای متقاضیان نیز 40 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل استاندارد فارس اظهار داشت: شهروندان می توانند به جای مراجعه حضوری به این اداره کل خدمات را با رجوع به سامانه راه اندازی شده به نشانیshiraz.isiri.gov.ir دریافت کنند.
رهنما افزود: صدور، تمدید، ‌تعلیق و ابطال پروانه های کاربرد نشان استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد، تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، تایید صلاحیت آ‍زمایشگاه های همکار، تایید صلاحیت شرکت های بازرسی، نظارت بر کیفیت خدمات مشمول استاندارد شامل آسانسور، تجهیزات موجود در شهربازی ها، دیگ های بخار، ‌جایگاه های عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده(CNG)، واحدهای انرژی بر، سردخانه، خودرو و نیرو محرکه و تدوین استانداردهای ملی از جمله خدماتی است که از طریق این سامانه ارائه خواهد شد.
وی افزود: بنابراین تقاضای ما از متقاضیان دریافت خدمات یاد شده این است که قبل از مراجعه حضوری به این اداره کل ابتدا به سامانه میز خدمت الکترونیک مراجعه کنند تا در صورت دریافت خدمت مورد نظرشان نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.