دکتر مجید اکبرزاده دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از جمله این اقدامات افزایش تخت در بیمارستان امام‌ رضا(ع) لار بوده که 134 تخت فعال داشته که اکنون این تعداد به 184 تخت فعال افزایش یافته و ٣١٣ تخت مصوب دارد.
وی اظهار داشت: اولویت معاونت درمان دانشکده پزشکی لارستان،ایجاد نظم در برنامه‌ آنکالی - مقیمی(در دسترس بودن - ماندگاری) و حضور پزشکان متخصص در بیمارستان‌ها بوده است.
اکبرزاده با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ماندگاری و آنکالی پزشکان منظم و اصولی شده است اضافه کرد: با تکمیل سامانه آواب بسیاری از بخش‌های بیمارستان امام رضا(ع) لار برای اولین بار به ثبت وزارتخانه رسیده و پروانه بهره‌ برداری آن صادر شده است.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: برخی از بخش‌های بیمارستان مانند سی تی اسکن به مدت هشت سال بدون پروانه بهره برداری مشغول به کار بودند که تمام حقوق نیروی انسانی و سایر هزینه‌های آن از هزینه‌های جاری بیمارستان پرداخت شد.
وی اضافه ‌کرد: اکنون با ثبت این بخش‌ها و دریافت پروانه بهره برداری برای آن، از وزارتخانه هزینه لازم دریافت و هزینه‌های جاری بیمارستان صرف خودش می‌شود.
اکبرزاده عنوان کرد: سامانه آواب دانشکده علوم پزشکی برای اولین بار، کاملا به روز شده که از وزارت خانه به صورت کتبی تقدیر گرفته‌ ایم.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه افزایش تخت های مصوب بیمارستان های اوز و بیرم نیز در دست اقدام است، گفت: در بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج 48 تخت فعال بود که با مجوزهای جدید این تعداد به 104 تخت افزایش یافته است.
اکبرزاده به کسب سهمیه مناطق محروم در رشته های مختلف پزشکی اشاره و بیان ‌کرد: جذب نیروهای بومی در قالب تعهد خدمت مناطق محروم افزایش داشته که موجب می‌شود پزشکان متعهد تا چندسال در منطقه آماده خدمت رسانی باشند.
وی گفت: با توسعه، بهسازی و افتتاح بخش‌های جدید در قالب پروژه‌های عمرانی بیمارستان، امیداست شاهد خدمات درمانی با کیفیت تر و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.
لارستان به مرکزیت لار در 378 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.