به گزارش ایرنا،در حالی بنر مربوط به فراخوان راهپیمایی 13 آبان به واسطه یک غلط املایی حاشیه ساز شد - ایرادی که شهرداری در آن نقشی نداشت - بنرهای دانش آموزان موفق کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است.
بنرها و تبلیغات محیطی به عنوان فرصتی برای تعامل و هم افزایی میان مجموعه شهرداری و شهروندان، رویکردی است که سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در یک سال گذشته مورد توجه قرار داده است و کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
از جمله این اقدام ها، نقش بستن تصاویر خبرنگاران و عکاسان حوزه شهری به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بود که در نقاط مختلف شهر شیراز به چشم آمد.
در جدیدترین اقدام، تصاویر 115 دانش آموز ممتاز و نام آور شهر شیراز بر روی بنرهای نصب شده در 18 پل عابر پیاده سطح شهر خودنمایی می کند.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز تصاویر دانش آموزان نوآور شیراز با هدف معرفی الگوهای موفق دانش آموزی به جامعه و همسالان خود در سطح این شهر به نمایش در آمده است.
ابراهیم گشتاسبی راد افزود: ایجاد فضای نشاط اجتماعی، افزایش عزت نفس و انگیزه مضاعف در بین دانش آموزان و خانواده های آنان و همچنین تجلیل و قدردانی از جامعه فرهنگیان که زحمات زیادی برای آینده سازان این شهر می کشند از دیگر اهداف این طرح است.
وی درباره چگونگی انتخاب دانش آموزان گفت: 118 دانش آموز نام آوران رشته های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری, دارای مقام اول تا سوم بین المللی و مقام اول کشوری در سال گذشته بوده‌اند که اسامی آن‌ها طی مکاتبه ای با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام شده است.
وی دانش آموزان را سرمایه های گرانبهایی برای جامعه، مدیران فردا و مغزهای متفکر آینده دانست و اظهار داشت: اکران بنرهایی با موضوع معرفی دانش آموزان نام آور شهر شیراز ضمن اینکه از یک سو باعث ایجاد فضای انگیزشی و رقابت مثبت و سازنده برای دانش آموزان و حمایت معنوی و اجتماعی از آنها می شود، از سوی دیگر به رشد و شکوفایی بیش از پیش این نسل آینده ساز نیز منجر خواهد شد.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.