پایتخت ایران روز جمعه شانزدهم شهریور ماه، میزبان رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بود و آنها در نشستی مشترک با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری درباره تازه ترین تحولات سوریه و روابط دو جانبه گفت و گو کردند.
روزنامه خبرجنوب با انتشار عکس مشت های گره کرده روسای جمهوری سه کشور شرکت کننده در این نشست، این سخن رئیس جمهوری را به عنوان تیتر نخست در صفحه اول برجسته کرد: 'روحانی: راه مردم سالاری از لوله تفنگ نمی گذرد'.
دیدار اردوغان با رهبر معظم انقلاب و بازگشت به عصر کوپن از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه عصرمردم نیز تیتر یک روز شنبه خود را چنین برگزیده است: در اجلاس سه جانبه تهران تاکید شد؛ حضور آمریکا در سوریه فوراً پایان یابد.
'رویکرد فقهی برای تغییر جایگاه زن در قوانین کشور وجود دارد' و گام شیراز به سمت میزبانی اتحادیه جهانی شهرهای تاریخی از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز خبر دیدار رئیس جمهوری با رهبر معظم انقلاب را در صفحه اول بازتاب داد. این روزنامه نوشت که اجلاس سه جانبه تهران با صدور بیانیه ای مشترک به پایان رسید که ادامه همکاری ها تا نابودی داعش در سوریه از جمله محورهای مهم این بیانیه بود.
'دیپلماسی فرهنگی در تنگنای بازار' عنوان تیتر نخست شنبه این روزنامه است. این روزنامه در این باره نوشته است: هزینه حضور هنرمندان ایرانی در جشنواره خارجی فعلا با دلار 15 هزار تومان متوقف شده است.
روزنامه شیرازنوین نیز در شماره روز شنبه 'ورشکستگی هزار و 300 شهرداری' را با حروف درشت در صفحه اول انتشار داد.
این روزنامه همچنین در بازتاب نشست تهران از قول رئیس جمهوری در صفحه اول خود نوشت: حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه فوراً پایان یابد.
روزنامه طلوع از دیگر نشریات استان فارس نیز افتتاح هشت طرح عمرانی و کلنگ زنی پروژه های شرکت عمران شهر جدید صدرا را به عنوان تیتر نخست برگزیده است.
این روزنامه همچنین با حروف درشت نوشته است: انتقاد مطهری از بیانیه مجلس خبرگان: وظیفه اصلی این مجلس رصد و نظارت بر بقای شرایط رهبری است.
افتتاح یک مجموعه کشت و صنعت گیاهان دارویی در شهرستان مرودشت، تیتر یک روزنامه نیم نگاه را تشکیل می دهد.
این روزنامه همچنین از قول امام جمعه شیراز در صفحه اول نوشت: عبوری به سلامت از جنگ ترکیبی دشمن خواهیم داشت.
'شهر جدید صدرا در مسیر تبدیل به شهر نمونه پایدار' نیز عنوان نخست روزنامه تماشا بود.
این روزنامه همچنین گزارشی از برگزاری نخستین جشنواره فالوده در شیراز را در صفحه نخست برجسته کرد و نوشت: پالوده شیرازی با طعمی جهانی.
روزنامه سبحان نیز عکس نخست خود را به آیین بهره برداری ازطرح های عمرانی شهر جدید صدرا اختصاص داد.
این روزنامه همچنین تیتر یک خود را چنین برگزیده است: در جلسه شورای اسلامی استان فارس مطرح شد: زمین گیر شدن پیمانکاران خرد و کلان؛ بیش از 50 هزار میلیارد تومان طرح های عمرانی راکد و نیمه تمام وجود دارد.
9910/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.