به گزارش ایرنا تیم ریشه دار و قدیمی فجر شهید سپاسی شیراز تا پایان هفته سوم این بازی ها با کسب 2 امتیاز نتوانسته نتایج خوبی کسب کند اما حال و روز تیم قشقایی نسبت به این تیم بهتر است و چهار امتیاز تا کنون گرفته است.
تیم فجر از سه بازی برگزار شده، 2 تساوی و یک شکست در کارنامه دارد که این نتایج نمی تواند در خور شان این تیم شیرازی که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد، باشد.
اگر چه فجری ها تمرینات خود را در آغاز رقابت ها به دلیل نداشتن سرمربی دیرهنگام آغاز کردند اما این امر نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای این تیم ریشه دار که 6سال از لیگ برتر دور است، باشد.
فجریها همه ساله از مشکلات مالی رنج می برند و امسال هم همین مشکل را دارند و از این رو نتوانسته اند بازیکنان خوبی را جذب کنند و چندین بازیکن خوب این تیم هم در فصل گذشته که شانس صعود به لیگ برتر را داشت از دست دادند و چندین بازیکن سرباز جایگزین آنها شدند.
با این حال کار شاگردان مجید صالح، سرمربی تیم فجر در ادامه رقابت ها بسیار دشوار است زیرا تیم هایی همچون اکسین البرز، پرسپولیس پاکدشت، شاهین بوشهر، مس کرمان، خونه به خونه بابل و بادران تهران با سرمایه گذاری کلان و گرفتن بازیکنان مطرح لیگ برتری از مدعیان صعود هستند و کارشیرازی ها با این بضاعتی که دارند، بسیار سخت است.
فجریها در هفته چهارم، دیدار بسیار سختی را مقابل شاهین شهرداری بوشهر که با به خدمت گرفتن محمود فکری که سال 96 نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر برد و چندین بازیکن خوب را جذب کرده است، عزم خود را جزم کرده اند تا بوشهری ها هم پس از سال ها انتظار تیمشان به لیگ برتر صعود کند.
شاگردان محمود فکری با پنج امتیاز در رده چهارم جدول قراردارند و تیم فجر هم با 2 امتیاز در رده دهم است و تقابل این 2 تیم ریشه دار می تواند در هفته چهارم از جذابیت خاصی بر خوردار باشد.
دیدار تیم های فجر و شاهین بوشهر، جمعه (شانزدهم شهریور) ساعت 45: 18در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود.
اما تیم قشقایی که با خریدن امتیاز تیم برق جدید شیراز، جایگزین این تیم در لیگ دسته یک شده و هواداران زیادی دارد نیز نسبت به تیم به فجر بهتر نتیجه گرفته و با چهار امتیار در رده نهم جدول است.
این تیم هم در شروع رقابت های لیگ دسته اول با مشکلات زیادی مواجه بود و همین امر موجب شد در کادر فنی تیم، دست به تغییرات زیادی بزنند و با وجود اینکه تنها سه هفته از لیگ را پشت سر گذاشته ایم سه مربی عوض کرده است.
تیم قشقایی در هفته چهارم روز شانزدهم شهریور ماه جاری در مشهد به مصاف تیم سیاه جامگان این شهر می رود که این روز ها حال روز خوبی ندارد و در پایین جدول به سر می برد.
وضعیت تیم سیاه جامگان به گونه ای است که شاگردان ابرهیم طالبی، سرمربی تیم قشقایی شیراز می توانند از این فرصت استفاده و با دست پُر مشهد را ترک کنند اگرچه نباید حریف ته جدولی خود را دست کم بگیرند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر فصل 98 صعود خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.