به گزارش ایرنا، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز، یکشنبه در آیین افتتاح این رقابت ها اظهار داشت: در این مسابقه ها 16تیم در قالب چهار گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.
سیروس پاک فطرت، این رقابت ها را بیانگر توجه شورای اسلامی و یاوران شورا به ورزش، نشاط و سرزنده بودن دانست و افزود: در این دوره تنها مسابقه فوتسال برگزار می شود اما در آینده نزدیک رقابت های ورزشی یاوران شورا در رشته‌های مختلف برای آقایان و بانوان در همه محلات برنامه ریزی خواهد شد.
وی، با ارایه پیشنهاد برگزاری مسابقه های پیشکسوتان در دوره‌های آتی این رویداد ورزشی،گفت: همزمان با این مسابقه ها 110تیم دیگر نیز در محلات شیراز به رقابت خواهند پرداخت و امید است که به اخلاق مداری در رقابت های ورزشی توجه ویژه شود.

***شیراز شهر همزیستی مسالمت آمیز
عضو دیگر شورای شهر شیراز نیز در این آیین بیان داشت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقه ها این است که جوانان محلات در قالب یک مناسبت ورزشی به عنوان یک رویداد صلح آمیز دور هم جمع شوند.
مهدی حاجتی افزود: تاریخ شیراز موید این است که فرهنگ ها و گروه های اجتماعی مختلف در محلات در کمال صلح و آرامش، همزیستی داشته اند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه ها نماد صلح است، گفت: باید نشان دهیم محلات شیراز از تاریخ اجتماعی صلح آمیز خود فاصله نگرفته‌اند و وجود یاوران شورای توانمند برای ساختن شهری پایدار ضروری است.
حاجتی افزود: امیدواریم شاهد حضور نمایندگان محلات و ارایه ایده ها و نقطه نظرهای مفید آنها برای رفع مشکلات و ساختن شهر باشیم.
مهداد معصومی، مدیر اجرایی کمیته یاوران شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: این رقابت ها با هدف، معرفی هر چه بهتر یاوران شورای شهر شیراز، محقق شدن شعار جدید یاوران شورا مبنی بر یاوران توانمند، شورای مقتدر، شهر پایدار و همچنین افزایش مشارکت و همکاری جوانان با یاوران محلات برگزار می شود.
مسئول کمیته‌ اجرایی یاوران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: این مسابقه ها با طراحی و برنامه ریزی کمیته مرکزی یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و پشتیبانی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برپا شده است.
معصومی ادامه داد: در این مسابقه ها 16تیم در قالب چهار گروه با حضور جوانان فعال یاوران شورای اسلامی مناطق 11گانه شهرداری شیراز به مصاف هم می‌روند.
در نخستین دیدار این رقابت ها یاوران محله سنگ سیاه با برتری سه بر یک یاوران منطقه سه شهرداری را مغلوب کرد.
همچنین یاوران شورای منطقه هفت شهرداری در مصاف با یاوران شورای منطقه 6 با نتیجه پُرگل پنج بر صفر به پیروزی رسیدند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.