مکان: اورگان، آمریکا/ منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، صدها نفر از راست های افراطی طرفدار ترامپ و مخالفان ضد فاشیست آنها سیاست های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در شهر «پورتلند» مرکز ایالت «اورگان» تظاهرات کردند.

این تظاهرات در خیابان های مرکزی شهر پورتلند برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعارهایی، موافقت و مخالفت خود را با سیاست های ترامپ اعلام کردند.

اعضای گروه راست افراطی که برخی از آنها به زره و سپر مجهز بودند، از طرفداران «جوی گیبسون» جمهوری خواه محافظه‌ کاری هستند که از نامزدهای رقابت میان‌دوره‌ ای سنای آمریکا است که نوامبر برگزار خواهد شد. اعضای طرف مقابل هم ملبس به لباس سیاه و ماسک بودند و شعارهای ضد نازی و نژادپرستی سر می‌دادند.

پلیس ضد شورش شهر پورتلند به منظور جلوگیری از هرگونه درگیری بین طرفین در محل حضور داشت. با این حال در درگیری میان دو گروه 3 تن از جمله یک خبرنگار محلی زخمی شد.

شماری نیز بازداشت شدند که تعداد دقیق آنها مشخص نیست.

از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که تمایلات ملی‌ گرایانه دارد و تدابیر سختگیرانه‌ ای را در قبال مهاجران و اقلیت مسلمان اتخاذ کرده است، جریان‌ های راست افراطی نیز فرصت بیشتری برای ابراز عقاید خود یافته‌ اند.

 

مکان: اورگان، آمریکا

منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.