مکان: آمریکا/ منبع: روزنامه سان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه سان گزارش داد: عروس بزرگ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پس از باز کردن پاکت حاوی پودر سفید راهی بیمارستان شده است.

«ونسا ترامپ» همسر «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا پس از دریافت نامه‌ ای حاوی پودر ناشناس سفید رنگ به بیمارستان منتقل شد.

به گفته پلیس، خانم ترامپ این نامه را بامداد دوشنبه در آپارتمان خود در محله «منهتن» شهر «نیویورک» دریافت کرده است. پس از باز کردن آن، بلافاصله نیروهای اورژانس، آتش نشانی و پلیس منهتن در محل آپارتمان حاضر شده‌ اند.

خانم ترامپ و دو نفر دیگر از حاضران در آپارتمان، قبل از انتقال به مرکز پزشکی «ویل کورنل» ضدعفونی شده‌ اند و اکنون در این مرکز پزشکی برای انجام اقدامات احتیاطی تحت نظر هستند.

گفته می‌شود این ماده سفید رنگ خطرناک نبوده؛ با این وجود برای انجام آزمایش‌ های بیشتر به آزمایشگاهی در نیویورک فرستاده شده است.

پلیس و سرویس مخفی آمریکا تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده‌ اند.

نام پاکت نامه و پودر سفید، وقتی کنار هم بیاید، شرایط روانی نه‌ چندان مطلوب پس از حوادث 11 سپتامبر 2001 و اسم وحشت‌ آفرین ویروس سیاه‌ زخم را در ذهن آمریکایی‌ ها زنده می‌ کند.

 

1Untitled

 

در سال 2001 چند نامه حاوی پودر سفیدی که آلوده به ویروس سیاه‌ زخم بود برای دو سناتور و دو خبرگزاری آمریکایی ارسال شد. باز شدن این پاکت‌ ها به قیمت جان 5 نفر تمام شد اما این پایان ماجرا نبود. رسانه‌ های آمریکایی این ویروس‌ پراکنی را حمله تروریستی مسلمانان (!) نشان دادند و جامعه مسلمانان آمریکا که در سایه آوار فرو ریخته برج‌ های دو قلو، روزگار چندان خوشی نداشت، تحت فشار بیشتری قرار گرفت. پس از بیش از 6 سال اف‌ بی‌ آی اعلام کرد که این حمله کار حقوق‌ بگیران ارتش آمریکا شاغل در مرکز تحقیقات سلاح‌ های بیولوژیک «فورت دیتریک» بوده است.

ونسا ترامپ کیست؟ 

او که نام اصلی اش «ونسا کی هیدون» است، متولد 18 دسامبر 1977 در شهر «نیویورک» است. مادر او مدیر یک مرکز مدلینگ بود به همین دلیل او از همان کودکی در عکس ها زیاد دیده می شد. خواهر او «ورونیکا» هم یک مدل بود.

او که در سن 20 سالگی به «لئوناردو دی کاپریو» بازیگر معروف علاقه زیادی داشت، وارد حرفه بازیگری شد و در سال 2003 در فیلم «یکی باید کوتاه بیاید»، در کنار «دیان کیتون» و «جک نیکلسون» به ایفای نقش پرداخت.

 

0043396013025_p0_v2_s550x406

 

او سال بعد در جریان مراسم ملکه زیبایی آمریکا با دونالد ترامپ، پدر شوهرش، آشنا شد و در یک شوی مُد، به دونالد جونیور معرفی شد.

در نهایت آنها در نوامبر 2005 در تفریحگاه ترامپ در ایالت «فلوریدا» با هم نامزد کردند.

این زوج اکنون 5 فرزند به نام های «کیا مدیسون»، «دونالد سوم»، «تریستان میلوس»، «اسپنسر فردریک» و «کلوئه سوفیا» دارند.

 

Untitled

 

برخلاف دیگر اعضای خانواده ترامپ، ونسا خود را وارد سیاست نمی کند.

مکان: آمریکا

منبع: روزنامه سان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.