مکان: آمریکا/ منبع: واشنگتن پست

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یک تهیه‌ کننده آمریکایی می‌ خواهد به هر کسی که با انتشار مدرکی علیه «دونالد ترامپ» موجب برکناری او از مقام ریاست جمهوری آمریکا شود، 10 میلیون دلار بپردازد. پیشتر پیشنهاد یک میلیون دلاری او منجر به انتشار ویدئویی جنجالی از ترامپ شده بود.

«لری فلینت»، دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور کشورش قبول ندارد و دوست دارد کاری کند تا بلکه باعث برکناری هر چه زودتر او از مقامش شود. فلینت تصمیم دارد به این منظور پول زیادی خرج کند.

 

wire-1533525-1508017471-97_634x541

 

او ترامپ را به «به خطر انداختن سیاست‌ های داخلی و خارجی به سبب تضاد منافع امپراطوری تجاری عظیم خود» و همچنین «انتصاب اشخاص فاقد صلاحیت در سمت‌ های بلندپایه» متهم کرده است.

او می‌ گوید حاضر است تا مبلغ 10 میلیون دلار به هر کسی بپردازد که مدارک و شواهدی منتشر کند که به خلع ترامپ از مقام ریاست جمهوری بینجامد.

فلینت که بنیانگذار مجله «هاسلر» هم است برای پیشنهاد خود یک آگهی در شماره امروز یکشنبه روزنامه «واشنگتن پست» منتشر کرده که یک صفحه تمام این روزنامه را به خود اختصاص داده است.

 

454F075000000578-0-image-a-5_1507934790530

 

در این آگهی تبلیغی آمده است: «10 میلیون دلار به کسی داده خواهد شد که اطلاعاتی ارائه کند که سبب استیضاح یا برکناری دونالد جی ترامپ از قدرت شود.»

فلینت ریاست جمهوری ترامپ را غیر قانونی می‌ خواند و می‌گوید که ترامپ پس از 9 ماه ریاست جمهوری ثابت کرده که به گونه‌ ای خطرناک برای این پست نامناسب است.

فلینت در دوره مبارزات انتخاباتی ترامپ هم اعلام کرده بود که حاضر است یک میلیون دلار به هر کسی بپردازد که مدارک و شواهدی به شکل تصویری یا صوتی علیه ترامپ ارائه کند که نشان دهد او کارهای غیرقانونی می‌ کند یا رفتار جنسی تحقیرآمیزی دارد. به دنبال آن ویدئویی انتشار یافت که در آن ترامپ با غرور و به گونه‌ ای توهین‌ آمیز از آزار جنسی‌ اش نسبت به زنان سخن می‌ گفت.

مکان: آمریکا

منبع: واشنگتن پست

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.