مکان: جزایر کارائیب/ منبع: توییتر

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، رئیس جمهوری فرانسه، وزیر خارجه انگلیس و پادشاه هلند از سرزمین های متعلق به کشورهایشان در حوزه کارائیب که بر اثر طوفان «ایرما» صدمه دیده اند، دیدار کردند.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه به جزیره «سن مارتین» سفر کرد. او با انتقاد از عدم ایمنی ساختمان ها گفت که می خواهد سن مارتین را به الگویی برای مناطق مشابه خود تبدیل کند. ماکرون با یک محموله 10 تنی از اقلام ضروری وارد کارائیب شد و قول داد که به زودی کمک های بیشتری ارسال شود.

 

1

2

3

 

جزیره سن مارتین در شمال شرقی دریای کارائیب، بیش از سایر جزایر این حوزه از طوفان ایرما صدمه دیده است. در مجموع 11 نفر در این جزیره جان باختند.

از سوی دیگر «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس در آغاز دیدار از سرزمین های متعلق به این کشور که در جریان ایرما صدمه دیده اند وارد جزیره «باربادوس» شد. او با سربازان نیروی دریایی این کشور در این جزیره دیدار و گفتگو کرد.

 

8

10

9

انگلیس نیز به دلیل تاخیر در کمک رسانی پس از طوفان، مورد انتقاد قرار گرفته است. در جریان این طوفان ۹ نفر در اراضی متعلق به این کشور کشته شدند.

«ویلم الکساندر» پادشاه هلند نیز در پایان سفر به منطقه که شامل دیدار از جزایر «سابا» و «سنت اوستاتیوس» بود، از سن مارتین بازدید کرد. 60 درصد این جزیره متعلق به فرانسه و 40 درصد متعلق به هلند است.

 

5

6

7

 

همزمان با این دیدارها، کمک های ضروری این کشورها شامل غذا، آب و دارو وارد این مناطق آسیب دیده شد.

دولت های اروپایی مورد انتقاد قرار گرفته اند که در واکنش به طوفان سریع وارد عمل نشده اند.

مکان: جزایر کارائیب

منبع: توییتر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.