مکان: واشنگتن، آمریکا/ منبع: لس آنجلس تایمز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، صدها نفر از مردم آمریکا با برگزاری تجمعی در نزدیک ساختمان سنای این کشور، حضور شاهدان در دادگاه استیضاح ترامپ را خواستار شدند.

صد‌ها نفر از ساکنان واشنگتن با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در محوطه ورودی شرقی ساختمان سنای آمریکا خواستار حضور شاهدان، از جمله «جان بولتون» در جلسه دادگاه استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنا شدند.

معترضان شعار‌ دادند: «عدالت نصف و نیمه نمی‌خواهیم».

آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: «با آمریکا باشید؛ نه ترامپ»، «میچ مک کانل را استیضاح کنید».

درخواست‌ ها و فشار‌ها برای احضار جان بولتون به عنوان شاهد در جلسه استیضاح دونالد ترامپ افزایش یافته است.

بعد از انتشار بخش‌ هایی از کتاب جان بولتون درباره دونالد ترامپ و پرونده اوکراین، حال فشار‌ها برای احضار مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید به جلسه استیضاح بیشتر شده است.

نوشته های بولتون در کتاب جدید، ثابت می‌ کند که رئیس جمهور آمریکا از قدرت خود در سیاست خارجی سوء استفاده کرده تا به رقیب داخلی خود در انتخابات ضربه بزند.

بولتون در کتاب تازه خود که هنوز منتشر نشده و بخش‌ هایی از آن به دست روزنامه نیویورک تایمز رسیده، تایید می‌کند که دونالد ترامپ در اوت 2019 ادامه کمک نظامی 400 میلیون دلاری مصوب کنگره آمریکا به اوکراین را به همکاری دولت کی‌ یف در زمینه تحقیقات فساد احتمالی پسر «جو بایدن» اصلی ترین رقیب دموکراتش در انتخابات 2020 مشروط کرده بود.

 

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: لس آنجلس تایمز

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.