مکان: کره شمالی/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری رسمی کره شمالی تصاویری از «کیم جونگ اون» را در حال سوارکاری در قله پوشیده از برف پکتو منتشر کرد. انتشار این تصاویر گمانه زنی هایی را در مورد انتشار خبری مهم از سوی وی احتمالا در مورد مذاکرات هسته ای با آمریکا مطرح کرده است.

 

wire-19778078-1571214472-375_634x388

 

کوه پکتو در فرهنگ کره شمالی مکانی مقدس محسوب می شود. اسب سفید هم نمادی برای کره ای ها است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی سوار کاری کیم جونگ اون در دامنه کوه پکتو را یک اتفاق بزرگ و بسیار مهم در تاریخ انقلابی کره شمالی توصیف کرد و آن را مایه تعجب و شگفتی نامید.

 

wire-19778080-1571214473-349_634x387

 

این خبرگزاری افزود: «او سوار بر اسب در ارتفاعات کوهستان پکتو، با احساسات عمیق غرق تفکر درباره راه مبارزات دشواری است که برای رسیدن به هدف بزرگ ساختن قدرتمندترین کشور با وجود ایمان و اراده محکم، باید پیمود.»

تصاویر کیم درست چند روز بعد از آن منتشر شده است که اولین مذاکرات هسته ای کره شمالی با آمریکا بعد از 7 ماه در استکهلم با شکست روبرو شد.

رسانه‌ های کره جنوبی بعد از انتشار این تصاویر در رسانه‌ های کره شمالی، گمانه‌ زنی کردند که احتمالا کره به دنبال یک راهبرد جدید در قبال آمریکا است.

اسب سفید یک نماد برای خاندان کیم است. نماد اسب سفید به زمان حکومت «کیم ایل سونگ» برمی‌ گردد که در زمان مبارزه علیه حاکمان ژاپن، بر اسب سفید سوار می‌ شد.

 

مکان: کره شمالی

منبع: خبرگزاری فرانسه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.