مکان: آمریکا/ منبع: فاکس نیوز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ویدئوی تبلیغاتی ساخته شده از سوی کارزار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای انتخابات میان دوره‌ ای این کشور که مهاجران را «تبهکار» معرفی می‌ کند، از سوی بسیاری از شبکه‌ های تلویزیونی آمریکا به دلیل «نژادپرستانه بودن» متوقف شده است.

این شبکه سی‌ ان‌ ان بود که از ابتدا با «نژادپرستانه» توصیف کردن این تبلیغ انتخاباتی از پخش آن خودداری کرد. در پی این تصمیم شبکه‌‌ های ان‌ بی‌ سی و حتی فاکس‌ نیوز که حامی ترامپ است، پخش این فیلم تبلیغاتی را متوقف کرده‌ اند. فیس بوک نیز سیاست مشابهی اتخاذ کرد.

پیام این تبلیغ انتخاباتی با نشان دادن کاروان مهاجرانی که از آمریکای جنوبی به سوی کشور آمریکا حرکت کرده‌ اند این است که مهاجران تهدیدی برای کشور هستند و باعث افزایش خشونت و کشتن پلیس‌ ها می‌ شوند.

در این تبلیغ مردی لاتین تبار نشان داده می شود که اتهامش کشتن پلیس‌ های آمریکایی است و فیلم تاکید می کند که وی در زمان دموکرات‌ ها وارد آمریکا شد. بررسی نیویورک تایمز نشان می دهد که این فرد یک بار در زمان دموکرات‌ ها و بار دیگر در زمان جمهوری خواهان وارد آمریکا شده و از این منظر دیدگاه دونالد ترامپ را مورد انتقاد قرار داده است.

 

021397DA2BE9452496C99374EC86FE0E-620x349

 

این تبلیغ که هفته گذشته پخش شد از سوی ترامپ نیز در توییترش منتشر شده است.

رئیس جمهور آمریکا این تبلیغ انتخاباتی را با این جمله توییت کرده است: «آنچه دموکرات‌ ها بر سر کشور ما آوردند، شرم‌ آور است. به جمهوری خواهان رای دهید.»

 

606x404_cmsv2_242f7aca-5a6b-5954-af62-783f99e972d0-3419542

 

بسیاری از ناظران تاکید دارند لفاظی ترامپ درباره مهاجران تلاشی برای ایجاد رعب و وحشت و افزایش میزان مشارکت مردمی در میان سفیدپوستان است.

 

مکان: آمریکا

منبع: فاکس نیوز

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.